معرفی وبلاگ
وَإِنَّمَا سُمِّيَتِ الشُّبْهَةُ شُبْهَةً لاَِنَّهَا تُشْبِهُ الْحَقَّ، فَأَمَّا أَوْلِيَاءُ اللهِ فَضِيَاؤُهُمْ فِيهَا الْيَقِينُ، وَدَلِيلُهُمْ سَمْتُ الْهُدَى ، وَأَمَّا أَعْدَاءُ اللهِ فَدُعَاؤُهُمْ الضَّلالُ، وَدَلِيلُهُمُ الْعَمْى... نهج الباغه خطبه 38 شُبهه را از اين جهت شُبهه ناميده اند كه شبيه و مانند حق است، پس روشني دوستان خدا در چيزهاي شُبهه ناك، ايمان و يقين است، و راهشان راه هدايت و رستگاري است و اما دشمنان خدا پس دعوت آنان به ضلالت و گمراهي است، و راهنماي آنان كوري آنان مي‎باشد.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 501931
تعداد نوشته ها : 502
تعداد نظرات : 163
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

سم‌ الله الرحمن الرحيم

 ولا تحسبنّ الله غافلا عما يعمل الظالمون إنما يؤخرهم ليوم تشخص فيه الأبصار

آنچه امروز در بحرين رخ مي ‌دهد، در جهاني كه جوامع آن به سوي كسب آزادي ‌هاي بيشتر، تحقق كرامت انساني، بازگشت به دامان شرع مقدس و دستيابي به حقوق تضمين‌ شده در اديان آسماني براي انسان حركت مي‌كنند، تعجب‌ برانگيز است.

سرسختي رژيم در برابر تامين خواسته ‌هاي مشروع اكثريت قريب به اتفاق ملت و سركوب تظاهرات مسالمت‌ آميز پيروان اهل‌ بيت عليهم السلام به شكلي بسيار وحشيانه و خشونت‌ بار، از آينده تيره كساني خبر مي‌دهد كه بر اين ملت رنج‌ ديده تسلط يافته اند.

ما به ملت مؤمن بحرين توصيه مي‌ كنيم به مسالمت‌ آميز بودن تظاهرات براي ايجاد تغييرات ريشه ‌اي و پيروي از مشي مكتبي استوار در درخواست حقوق مشروع خود پايبند باشند و به رژيم درباره تداوم استفاده از خشونت و سركوب صداي ملت مومن آن هم در فضاي بسته ي رسانه‌اي هشدار مي ‌دهيم و آن را به گردن‌ نهادن به خواسته ‌هاي مشروع ملت، تسليم به حق، پرهيز از نقض حقوق و پيروي از منطق عقل و شرع فرا مي‌ خوانيم. و ستمگران بدانند كه خداوند در كمين آنان است..

سيد محمدتقي مدرسي


X