معرفی وبلاگ
وَإِنَّمَا سُمِّيَتِ الشُّبْهَةُ شُبْهَةً لاَِنَّهَا تُشْبِهُ الْحَقَّ، فَأَمَّا أَوْلِيَاءُ اللهِ فَضِيَاؤُهُمْ فِيهَا الْيَقِينُ، وَدَلِيلُهُمْ سَمْتُ الْهُدَى ، وَأَمَّا أَعْدَاءُ اللهِ فَدُعَاؤُهُمْ الضَّلالُ، وَدَلِيلُهُمُ الْعَمْى... نهج الباغه خطبه 38 شُبهه را از اين جهت شُبهه ناميده اند كه شبيه و مانند حق است، پس روشني دوستان خدا در چيزهاي شُبهه ناك، ايمان و يقين است، و راهشان راه هدايت و رستگاري است و اما دشمنان خدا پس دعوت آنان به ضلالت و گمراهي است، و راهنماي آنان كوري آنان مي‎باشد.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 501903
تعداد نوشته ها : 502
تعداد نظرات : 163
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

نادی منادی فی السماء : تهدمت و الله ارکان الهدی ، و انفصمت والله العروة الوثقی ، قد قًتل علی المرتضی

منادی در آسمان ندا سر داد : به خداوند سوگند ارکان هدایت در هم شکست و ریسمان محکم از هم گسیخته شد ، علی مرتضی کشته شد.

منادی عدالت و برابری و ناشر آرمان های والای محمد (ص) از دار دنیا رخت بر می بندد و به سوی رب رحیمش می شتابد و امت اسلام را در میان عده ای نا اهل  از بقایای طلقاء(آزاد شدگان روز فتح مکه)باقی میگذارد .

 فرزند برومندش زعامت و رهبری الهی را پس از پدر به عهده می گیرد لکن همان نا اهلان همان ها که تا روز فتح مکه با تمام قوا با رسول الله می جنگیدند اکنون داعیه رهبری اسلام را داشتند و معلوم نبود که امت را به کدامین نا کجا آبادی می کشانند.

همان ها که علی در طول مدت کوتاه خلافتش در جمل و نهروان و صفین آنها را در هم کوبید زیرا وجود آنها را خطری برای آینده اسلام میدانست  و اکنون امام حسن بعد از پدر با چنین شرلیط سختی روبروست و کهدایت و پرچمداری مسلمین را بر دوش میکشد.

و ......

باری شهادت وصی به حق رسول الله را به تمامی دوستداران حضرتش تسلیت و تعزیت عرض میکنیم.

اللهم ارزقنا اتباع العترة الطاهره


دسته ها : مطالب روزانه
سه شنبه 9 6 1389 12:9
X